2009年10月29日星期四

女人病 - 笨蛋

哗!我的天啊!我刚刚才真正读那药的说明书。 'tioconazole is effective when applied for 3,6,or 14 days. Three days treatment effects a cure in most patients. A repeat course of 3 days treatment mayb be effective in patients who are improved but not cured by the first course' 平时的我最多只放三粒,有时侯只是两粒,四天后,我的病一定又复发的。

原来是我没根治它,我的天啊!不多放的原因是我怕会有副作用,原来那药就是要放那么久的!药量都不恰当,怎样有可能会好呢?有够笨蛋了...

还有一点就是我不知道我这病是否适合用这个药,怕乱用药,刚才一读,我的病名就在说明书里面啊!这药就是针对我这病的啊!哦!!!!!!!用了半年,我才认真的读那说明书.... 好笨啊!

没有评论:

发表评论

小布丁的成长

Lilypie First Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...