2010年10月31日星期日

14天瘦身竞赛 - 第九天

我的'14天瘦身竞赛'的第九天的记录 - 29/10/10

<早餐>

建议菜单

30g Nestle Fitness Cereal
125ml Nesvita Calciplus milk
1 piece fruit
coffee/Tea
(206kcal)

我的菜单
cereal
milo kosong

<午餐>

建议菜单

1 bowl rice (207kcal)
3 vegetables (180kcal)
oyster sauce beef stirfry (150kcal)
1 glass water

我的菜单
rice
taufu
curry chicken

<点心 - 4+PM>

建议菜单

2 finger Kit Kat bar (90kcal)
1 fresh fruit juice (120kcal)

我的菜单
blueberry yogurt
guava

<晚餐>

建议菜单
30g Nestle Fitness Cereal
125ml Nesvita Calciplus milk
1 piece fruit

我的菜单
dry fish cake pan mee
honeydew bubble milk tea with pearl
(刚才读到一篇文章关于我超爱的珍珠 - 市售珍珠奶茶里面的'珍珠'粉圆,为了保存新鲜,大多加了人工防腐剂。常用防腐剂己烯酸超量会造成肝肿瘤。水醋酸的毒性更强,不当摄取会呕吐,失去平衡,痙攣,甚至影响肾功能。'天哪!怎么让我读到这?那以后我怎样享用我的美食?一粒粒的防腐剂进入我的体内,身亡后都不会腐烂咯?夸张!哈!)

<夜宵> 9+pm

建议菜单

-NIL-

我的菜单 - green box buffet
3 pcs mini cake
spaghetti (small)
rose tea
snacks
fried tau kee
spicy chicken

没有评论:

发表评论

小布丁的成长

Lilypie First Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...